fredag den 15. august 2014

BLUE FIN TUNA EXTREME - Canada, Prince Edward Island (PEI) - ANKOMST

Here we go..

Turen startede egentlig fint. Jeg fik med lidt besvær i Kastrup tjekket ind (inkl bagage) til hele turen til Charlottetown på Prince Edward Island (PEI). Samtidig fik jeg boardingkort til samtlige af de tre flyvninger der skulle bringe mig helt ud til Tunhovedstaden i verden. DET skulle imidlertid ikke være så let at komme frem. Sikkert fremme i Montreal havde jeg lige en times tid inden næste fly, lækkert lækkert, hvis altså ikke at man skulle hente sin bagage uanset om man havde fået besked om andet i Kbh. Jeg forklarede pænt at jeg havde et fly der skulle nås og nåede da også ned til bagagebåndet i god tid. Ingen bagage og misset fly. AV! den er demotiverende når man i forvejen er lidt træt ovenpå den lange tur. 6 timer oveni hatten i Montreal og en samlet rejsetid på 25 timer.

Well!! dagen før det går løs. Jeg har stadig ik fået min bagage, men er KLAR til at kæmpe med et MONSTER af en fisk. Heldigvis har jeg stadig computer, kamera & en smule CASH.

Bring 'em on :)

 

1 kommentar:

  1. Kom så Tommy Tha Tuna for satan da!!! :) :)

    Surt med transit'en - håber det flasker sig fra nu af.

    SvarSlet